Πρόταση ώστε τα πτυχία που χορηγούν οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές ύστερα από ενιαίες πενταετείς σπουδές να ισοδυναμούν με Μάστερ, κατέθεσε το ελληνικό υπουργείο Παιδείας στο Γερεβάν της Αρμενίας, όπου έλαβε χώρα η Σύνοδος των 47 υπουργών Παιδείας των χωρών που μετέχουν στον διαμορφούμενο Ευρωπαϊκό Χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Συνθήκης της Μπολόνια. Η αναβάθμιση των σπουδών αποτελεί πάγιο αίτημα των Πολυτεχνείων και του ΤΕΕ, αλλά σκοντάφτει στους προβλεπόμενους, από τη Συνθήκη της Μπολόνια, τρεις κύκλους σπουδών.
Το αίτημα των Πολυτεχνείων της χώρας, το οποίο επανέφερε η καθηγήτρια του ΕΜΠ, Τώνια Μοροπούλου, η οποία συμμετείχε και στη σύνοδο των υπουργών Παιδείας, είναι να θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε Μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.
Πηγή: